På verkstaden
ServiceCam är det moderna digitala verktyget för kommunikation mellan verkstaden och dig. Våra servicetekniker filmar din bil och förklarar eventuella brister som behöver åtgärdas.
– Transparens skapar trygghet för kunden. Med ServiceCam kan vi tydligt visa och förklara vad vi gör, vad vi har gjort eller vad vi behöver göra på bilen, säger Alexander Hammoud, servicechef på Din Bil / Volkswagen Bromma.
ServiceCam gör dig delaktig och en känsla av att vara på plats i verkstaden. Under genomgången av din bil filmar och förklarar serviceteknikern eventuella brister samt vad det innebär för bilens köregenskaper och säkerhet. Dokumentationen underlättar för dig att ta beslut inför tilläggsarbeten.
– Som en kund uttryckte det: ”är som att få se en röntgenbild hos läkaren som sedan visar vad som är fel och förklarar på ett sätt så att man förstår”. Våra kundundersökningar visar att responsen bara är positiv, säger Alexander Hammoud.
– En annan fördel är att kunderna får se vilken hög kompetens våra välutbildade servicetekniker har. Vi bevisar det digitalt med ServiceCam.
Videoinspelningen med ett kostnadsförslag når du direkt på alla dina enheter via textmeddelande eller e-post och du beslutar själv vad du vill lägga till i arbetsordern.